خانه وبلاگ قیمت آمپرمتر DC با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



قیمت آمپرمتر DC با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

قیمت آمپرمتر DC با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت آمپرمتر dcرا با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات آمپرمتر 100 آمپر-آمپرمترdc-ولت متر و آمپرمتر-ماژول آمپرمتر-قیمت آمپرمتر دیجیتال که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت آمپرمتر DC  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آمپرمتر 100 آمپر-آمپرمترdc-ولت متر و آمپرمتر-ماژول آمپرمتر-قیمت آمپرمتر دیجیتال خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت آمپرمتر DC  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

قیمت آمپرمتر DC  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت آمپرمتر DC  در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آمپرمتر 100 آمپر-آمپرمترdc-ولت متر و آمپرمتر-ماژول آمپرمتر-قیمت آمپرمتر دیجیتال با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از قیمت آمپرمترDC را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت امپرمتر DC با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  قیمت آمپرمتر میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی آمپرمتر 100 آمپر-آمپرمتر DC -ولت متر و آمپرمتر-ماژول آمپرمتر-قیمت آمپرمتر دیجیتال توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

آمپرمتر چیست؟

آمپرمتر  یا آمپرسنج که گاها با نام  آمیتر شناخته می شود، ابزاری جهت اندازه گیری جریان عبوری از یک مدار یا به اصطلاح شدت جریان است که درمدارات الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار از نظر لغوی لاتین از دو واژه Ampere و Meter  منشعب شده است و به شکل Ammeter نوشته می شود.

کلمه آمپر Ampere  واحد پایه و بین المللی si اندازه گیری جریان الکتریکی است به افتخار آندره ماری آمپر Ampère )1836-1775) پدر علم الکترودینامیک نام گذاری شده است. یک آمپر برابر با عبور یک کولن بار الکتریکی از سطح مقطع در یک ثانیه است.

اندازه گیری جریان به کمک آمپرمتر:

همان طور که در قسمت قبل گفته شد  واحد اندازه گیری جریان الکتریکی آمپر  است و به طور اختصار با حرف انگلیسی A نمایش داده می شود. آمپرمتر در مدار به صورت سری با قطعات قرار می گیرد به همین دلیل باید در نظر داشت که در اندازه گیری شدت جریان الکتریکی در یک مدار ابتدا باید مدار را قطع نمود سپس دستگاه را در داخل مدار قرار داد.آمپرمتر‌های  امروزی  به دو نوع آمپر متر  آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند که نوع آنالوگ آن قدیمی تر است و جای خود را به آمپرمتر دیجیتال داده است.

آمپرمتر های امروزی از نظر کاربرد و ظاهر به انواع آمپرمتر تابلویی دیجیتال، آمپرمتر تابلویی آنالوگ، آمپرمتر دیجیتال رومیزی، آمپرمتر انبری یا کلمپ آمپرمتر ، آمپرمتر دیجیتال ساده تقسیم می‌شوند.

آمپرمتر دیجیتال:

در ساخت این نوع آمپرمتر ها که می توان گفت امروزی ترین نوع از آمپر سنج ها می باشند از یک میکروکنترلر و تجهیزات جانبی الکترونیکی جهت اندازه گیری شدت جریان در انواع کلمپی یا انبری و ساده استفاده می شود این آمپرمترها دارای یک صفحه نمایش LCD با قسمت بندی های مختلف، تبدیل واحد به کمک برنامه موجود در میکرو کنترلر و سایر امکانات هستند. آمپرمتر های کلمپی از لحاظ شکل ظاهری نسبتا متفاوت هستند اما از نظر کاربرد بسیار ساده اند و در استفاده از آنها نیازی به قطع کردن جریان مدار نمی باشد زیرا این آمپر متر ها از خاصیت الکترومغناطیسی استفاده می کنند و به صورت القایی جریان مدار را اندازه گیری می گیرند.

شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت آمپرمتر dc می‌توانید با ما در مجموعه بزرگ متروتیک از طریق شماره‌های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  در ارتباط باشید.

قیمت آمپرمتر DC با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات آمپرمتر 100 آمپر--ولت متر و آمپرمتر-ماژول آمپرمتر-قیمت آمپرمتر دیجیتال پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله قیمت آمپرمتر dcرا با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از قیمت آمپرمتر dcرا از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟